03-04-2008 | #1 |
Moderator
|
Tele2 kampanja osvojila glavnu nagradu na Creativity Annual Awards
Creativity Annual Awards, međunarodni natječaj za oglašavanje i dizajn, nagradio je na nedavnom izboru televizijski spot 'Majmuniranje' koji je za mobilnog operatera Tele 2 kreirala marketinška agencija Bruketa&Žinić. Creativity Annual Awards se već 38 godina održava u SAD-u s ciljem prepoznavanja najboljih projekata iz svijeta dizajna i oglašavanja. Svake godine žiri dodjeljuje tri vrste nagrada: platinu, zlato i srebro. TV spot 'Majmuniranje' nagrađen je platinom u kategoriji televizijskih spotova, u kojoj su se našli i radovi velikih svjetskih agencija kao što su Grey Worldwide Japan, Mc Cann Ericcson New York, Mc Cann Ericcson Korea i dr. Na ovogodišnjem Creativity Annual Awards sudjelovale su agencije iz tridesetak zemalja svijeta. TV spot 'Majmuniranje', osmišljen za promotivnu akciju Tele 2, na simpatičan način prikazuje stanje na tržištu telekomunikacija u Hrvatskoj. Kreativni tim marketinške agencije Bruketa&Žinić koji je osmislio ovaj projekt čine: kreativni direktor Moe Minkara, art director Krunoslav Franetić, copywriter Daniel Vuković & Ivan Čadež, te redatelj Miha Mlaker. Tele 2 i Bruketa&Žinić surađuju od 2005. godine, od kada je Tele 2 prisutan na hrvatskom tržištu. Od tada su nastale brojne prepoznatljive kampanje poput Dosta gluposti, Kikiriki tarifa, Knock-out tarifa te brojne promotivne akcije, a suradnja je nastavljena i sa Tele2 Mafia kampanjom. Spot 'Majmuniranje' prikazan je na dodjeli nagrada Creativity Annual Awards, a ostaje zabilježen u knjizi nagrađenih radova Creativity 37, publikaciji koja prikazuje najbolje projekte u 2007. godini. |
Ključne riječi |
annual, awards, creativity, glavnu, kampanja, nagradu, osvojila, tele2 |
|
|